۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۴

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در زادگاه شهید محمود صارمی برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در زادگاه شهید محمود صارمی برگزار شد

بروجرد - خبرگزاری مهر: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور مسئولان، جمعی از مردم و اصحاب رسانه شهرستان در تالار دکتر زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) و پاسداشت روز خبرنگار در 16 مرداد ماه ابتدا با حضور مسئولان و خبرنگاران شهرستان بر سر مزار این شهید در گلزار شهدای بروجرد برگزار شد.

بنابراین گزارش، پس از ادای احترام مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان به مقام شامخ شهید محمود صارمی، مراسم بزرگداشت سالروز خبرنگار در تالار دکتر زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزارشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات یکساله خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران در طول سال برای کسب و درج خبر حوصله زیادی به خرج می دهند.

رضا آریایی افزود: امروز مسئولان وظیفه دارند که با سعه صدر کامل به دغدغه ها و مشکلات این قشر زحمت کش گوش بدهند تا شاید بتوانیم گرهی از مشکلاتشان را باز کنیم.

آریایی ادامه داد: خبرنگاران در طول سال همراه و همگام با مسئولان در رفع مشکلات در حوزه های مختلف تلاش کرده و با پیگیریهای مستمر مطالبات عمومی را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: شغل خبرنگاری از مشاغل سخت و طاقت فرسا در جامعه است و به همین منظور تلاشگران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی از جایگاه والایی در جامعه برخوردارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد یادآور شد: کسب اخبار و انعکاس آنها استرسهای روحی و روانی بر جسم و جان خبرنگاران وارد می کند که توجه به این قشر باید در اولویت کار مسئولان قرار داشته باشد.

بنابر این گارش در این مراسم، بیانیه استاندار لرستان به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز ملی خبرنگار توسط سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد قرائت شد.

همچنین به مناسبت سالگرد شهادت شهید محمود صارمی و روز ملی خبرنگار محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرده بود که در بین شرکت کنندگان در مراسم توزیع و توسط مجری برنامه قرائت شد.

همچنین در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یک نمایشگاه با مضمون تاریخ 105 ساله روزنامه نگاری در قالب 40 تابلو با معرفی برترین های عرصه مطبوعاتی و روزنامه نگاری شهرستان و همچنین نمایش بیش از 20 تابلو عکس از مراحل مختلف زندگی شهید محمود صارمی در نگارخانه دکتر بختیاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در معرض دید عموم و علاقمندان به عرصه خبر و اطلاع رسانی قرار گرفت.

کد خبر 2345347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha